Obed je náš najobľúbenejší čas v práci.

Predstavte si svet zamestnaneckých benefitov:

„BEZ PODPISOVANIA ZMLÚV!“

„S 0% PROVÍZIOU PRE ZAMESTNÁVATEĽA!“

„OBJEDNÁVKA BENEFITOV CEZ INTERNET“

„BEZ ZBYTOČNÝCH POPLATKOV!“

Akciomat to všetko umožňuje. Stačí sa zaregistrovať a môžete naše služby vyžívať naplno!

Niečo na zamyslenie:

"PracujemE, aby smE mohlI jeSŤ. JemE, aby smE mohlI pracovAŤ!"

aStravenka v mobile!​

Všetci už dnes vlastníme minimálne jeden smartfón, ktorý je súčasne vreckový počítač. Prečo ho okrem telefonovania, fotenia, chatovania a surfovania nevyžiť aj na platenie? Dnes sa už dá bežne platiť mobilom a akciomat rozšíril platenie elektronickými stravenkami prostredníctvom mobilu. Je pohodlné odbehnúť na obed iba s kľúčmi a mobilom. Je pohodlné nestarať sa o výšku „menúčka“. Je pohodlné pozvať obchodných partnerov na obed a zaplatiť mobilom namiesto papierových straveniek bez obavy, že by si to všimol pozvaný obchodný partner. Je pohodlné pozvať priateľku na obed či večeru a zaplatiť mobilom. Je všeobecné pohodlné platiť mobilom. Kto to ešte neskúsil, určite si to obľúbi. Elektronické stravenky na Vašom účte nikdy neprepadnú ani neexpirujú, súčasne viete sledovať históriu svojich platieb.

Na čo je aStravenka určená?

Na čo nie je aStravenka určená?

SLOBODNÁ elektronická aStravenka

Prvá a jediná SLOBODNÁ elektronická aStravenka odmeňuje zamestnanca/živnostníka za každú platbu (vráti 3% späť) alebo preplatí aStravenku na bankový účet zamestnanca/živnostníka (bez poplatku). 

Odmeníme Vás za každú platbu aStravenkou (vráti späť 3% z platby), alebo každý mesiac si sami môžete zvoliť či chcete aStravenku preplatiť na svoj bankový účet (bez akéhokoľvek poplatku). Preplatenie sa hodí všetkým zamestnancom/živnostníkom, ktorí preferujú domácu stravu, alebo pracujete v oblasti kde nie je možne aStravenkou platiť. Aj tieto medzery každým dňom odstraňujeme, denne zazmluvňujeme prevádzky, v ktorých budete môcť platiť aStravenkou. Ale ani potom o túto šikovnú funkciu neprídete. Preplatenie na účet bude platiť aj naďalej bez obmedzenia. Veď od toho SLOBODNÁ elektronická aStravenka je, aby ste si sami mohli zvoliť ako s ňou naložíte. Rozhodnutie je len na Vás!  Funkcia 3% späť je dostupná od 01.03.2021!

Oslovila Vás SLOBODNÁ elektronická aStravenka? Neváhajte a čo najskôr požiadajte Vášho zamestnávateľa o aStravenku. Začiatkom marca 2021 Vás bude čakať veľké stravenkové rozhodnutie. Ak sa rozhodnete neprávne, opäť si budete môcť vybrať aStravenku až o 12 mesiacov!

Čím je aStravenka iná?

Z každej platby Vám aStravenka vráti 3% späť alebo každý mesiac môžete požiadať o preplatenie aStravenky na Váš bankový účet.

3% späť je málo alebo veľa?

Poďme na to sedliacky. Za roky 2021-22  za každý pracovný deň pri výške stravného 3,80 € Vám aStravenka môže vrátiť späť 57,11 € a pri výške stravného 5,10 € Vám aStravenka môže vrátiť späť až 76,65 €. To už je nejaká suma, však? Takže oplatí sa aStravenka? Sami si odpovedzte.

Ako
aStravenka
funguje?

01.

Stačí sa zaregistrovať! Platí pre zamestnávateľa aj obchodnú prevádzku.

Čo musíte urobiť, aby ste mohli akciomat využívať? Stačí sa len zaregistrovať na akciomate a môžete začať naše služby využívať naplno! Nie je nutné podpisovať žiadnu zmluvu, postačuje elektronická registrácia a udelenie potrebných súhlasov. Registrovaním uzatvárate zmluvu na diaľku. Pred registráciou si nezabudnite prečítať naše VOP a odsúhlasiť ich.

02.

Na akciomate vytvoríme ON-LINE účet.

Pre Vás a Vašich zamestnancov vytvoríme užívateľské účty, na ktorých je možné sledovať transakcie a aktuálny zostatok hodnôt pre jednotlivé služby. Vy si zvolíte, ktorí zamestnanci môžu realizovať objednávky našich služieb, môžu mať prístup k virtuálnemu terminálu, môžu vykonávať alebo prijímať platby, alebo ich dokonca stornovať.

03.

Jednoduchá objednávka služieb cez internet.

Zamestnávateľ/živnostník resp. jeho poverení zamestnanci môžu vytvárať objednávky našich elektronických stravných lístkov na aStravenke. Objednané hodnoty elektronických straveniek sa na jednotlivé účty Vašich zamestnancov pripíšu až po úhrade objednávky. O objednávke a jej úhrade budete informovaný elektronicky prostredníctvom emailu. Na Váš email Vám doručíme elektronickú objednávku a po jej úhrade Vám zašleme elektronickú faktúru. Naše služby dokážete objednávať jednoducho a bezpečne zo svojho smartfónu, tabletu alebo zo svojho PC s pripojením na internet.

04.

Objavujte svoje okolie.

S mobilom vo vrecku môžu Vaši zamestnanci objavovať miesta kde je jedlo zážitkom alebo menej nároční jedáci môžu objavovať miesta kde ponúkajú obedové menu. I keď niekedy nie je strava v reštauráciách žiaden kulinársky zážitok, stále je to čas pohody strávený bez pracovných úloh a príkazov šéfa. Úhrada za jedlo a nápoje je realizovaná prostredníctvom elektronických stravných lístkov na aStravenke. Pričom platba cez smartfón alebo tablet je úplne jednoduchá a hlavne bezpečná.

05.

Bezpečná bezkontaktná platba.

Obchodník zadá výšku platby cez svoj virtuálny terminál vo svojom smartfóne alebo tablete, kde sa pre vytvorenú platbu vygeneruje jednorazový QR kód a kľúč transakcie. Zamestnanec naskenuje vytvorený jednorazový QR kód alebo zadá kľúč transakcie do svojho smartfónu alebo tabletu a zadanú platbu potvrdí. Zamestnanec zrealizuje platbu prostredníctvom svojho smartfónu alebo tabletu.

To je všetko, je to úplne jednoduché.
Plaťme bezpečne za jedlo a nápoje svojím smartfónom!

06.

aStravenka si vyžaduje smartfón / tablet / pc.

Akciomat je zabezpečená webová appka fungujúca na rôznych zariadeniach bez nutnosti inštalácie! Či už ste zamestnávateľ, obchodná prevádzka alebo zamestnanec, všetky služby akciomatu fungujú v smartfóne / tablete / PC s pripojením na internet!

Výhody pre zamestnávateľa/živnostníka

Zamestnávateľ môže využívať aStravneku na motivovanie a odmeňovanie svojich zamestnancov bez zbytočných zmlúv. Živnostník môže odmeniť sám seba. Stačí, ak sa zaregistrujete na akciomate a môžete využívať aStravenku a ostatné naše služby naplno! 

AKÉ SÚ VÝHODY PRE ZAMESTNÁVATEĽA/ŽIVNOSTNÍKA?

  • 0% provízia pre zamestnávateľa/živnostníka – pri objednaní elektronických stravných lístkov.*
  • Bez podpisovania zmlúv – stačí sa zaregistrovať a môžete začať využívať naše služby.
  • Bez viazanosti – sami sa rozhodnete kedy a ako dlho budete naše služby využívať.
  • Jednoduchá objednávka služieb cez internet – objednávajte elektronické stravné lístky pre svojich zamestnancov/sám pre seba cez svoj smartfón, tablet alebo PC. Po úhrade objednávky sa elektronické stravné lístky pripisujú zamestnancom na ich účty. 
  • Elektronická fakturácia – zasielanie elektronických faktúr a objednávok služieb na Váš email.
  • Bezpečná webová appka bez inštalácie – appka je zabezpečená SSL šifrovaním bez nutnosti inštalácie do Vášho zariadenia. Appku si môžete jednoducho uložiť na domácu plochu svojho smartfónu alebo tabletu a to funkciou „Uložiť stránku na domácu plochu“ nachádzajúcu sa v každom prehliadači smartfónu či tabletu.
  • Dvojité zabezpečenie užívateľského účtu – zadaním Vášho loginu + hesla ešte musíte vo vašom užívateľskom účte appky zadať Váš bezpečnostný prístupový kód pozostávajúci zo 4 ciferného čísla. Chránime tak Váš užívateľský účet.
  • Intuitívna appka – webová appka akciomat je navrhnutá tak, aby ste nemuseli študovať žiaden návod či manuál. Stačí sa v klientskej zóne akciomatu prihlásiť cez Váš login + heslo, zadať prístupový kód a môžete appku začať používať.
  • Požiadavka: aby ste mohli naše služby aktívne využívať, musíte mať k dispozícii smartfón/tablet/PC resp. notebook s pripojením na internet.

*Ak v tom istom kalendárnom mesiaci zrealizujete objednávku a súčasne ju uhradíte od 1. do 7. dňa kalendárneho mesiaca, akceptujeme výšku našej provízie 0%. Ak zrealizujete objednávku a/alebo ju uhradíte v ostatné dni kalendárneho mesiaca a to v 8. až poslednom dni kalendárneho mesiaca alebo ak objednávku neuhradíte v ten istý mesiac, v ktorom bola zrealizovaná alebo jej úhrada bola zrealizovaná mimo 1. až 7. dňa v kalendárnom mesiaci, uplatňujeme si našu províziu vo výške 3% z celkovej hodnoty objednávky bez DPH.

Výhody pre
PREVÁDZKOVATEĽA

Prevádzkujete reštauráciu, jedáleň, bistro, cukráreň, fastfood alebo iné stravovacie zariadenie? Aj Vy môžete byť súčasťou akciomatu. Profitujte zo spoločnej spolupráce a staňte sa súčasťou veľkej rodiny akciomatu.

  • Získate až 95 % zo sprostredkovanej sumy.*
  • Žiadne mesačné poplatky za terminál  – virtuálny terminál poskytujeme bezplatne!
  • Žiadne skryté poplatky!
  • Bez podpisovania zmlúv – stačí sa zaregistrovať a môžete začať využívať naše služby.
  • *Mesačné preplatenie –  prijaté elektronické hodnoty raz mesačne preplatíme na Váš bankový účet a to do 2 pracovných dní od vykonania mesačnej zúčtovacej operácie. Táto zúčtovacia operácia je realizovaná vždy 7. dňa v kalendárnom mesiaci – získate 95 % zo sprostredkovanej sumy, 5 % je naša provízia za poskytované služby. 
  • Expresné preplatenie – prijaté elektronické hodnoty preplatíme na Váš bankový účet kedykoľvek keď o to elektronicky požiadate, preplatenie do 2 pracovných dní od vykonania expresnej zúčtovacej operácie – získate 90 % zo sprostredkovanej sumy, 10 % je naša provízia za expresnú službu. 
  • Sledovanie jednotlivých transakcii – cez webovú appku môžete jednotlivé transakcie filtrovať podľa zvolených parametrov. Získate tak prehľad, ktorý zamestnanec prijal transakciu alebo kedy ju prijal.
  • Stornovanie už zrealizovanej transakcie – cez webovú appku môžete stornovať už vykonanú transakciu v aktuálnom mesiaci.
  • Elektronická fakturácia – zasielanie elektronických faktúr a objednávok služieb na Váš email.
  • Bezpečná webová appka bez inštalácie – appka je zabezpečená SSL šifrovaním bez nutnosti inštalácie do Vášho zariadenia. Appku si môžete jednoducho uložiť na domácu plochu svojho smartfónu alebo tabletu a to funkciou „Uložiť stránku na domácu plochu“ nachádzajúcu sa v každom prehliadači smartfónu či tabletu.
  • Dvojité zabezpečenie užívateľského účtu – zadaním Vášho loginu + hesla ešte musíte vo vašom užívateľskom účte appky zadať Váš bezpečnostný prístupový kód pozostávajúci zo 4 ciferného čísla. Chránime tak Váš užívateľský účet.
  • Intuitívna appka – webová appka akciomat je navrhnutá tak, aby ste nemuseli študovať žiaden návod či manuál. Stačí sa v klientskej zóne akciomatu prihlásiť cez Váš login + heslo, zadať prístupový kód a môžete appku začať používať.
  • Požiadavka: aby ste mohli naše služby aktívne využívať, musíte mať k dispozícii smartfón/tablet/PC resp. notebook s pripojením na internet. 

AKCIOMAT s.r.o. 
Němcovej 30 
042 18 Košice 

info@akciomat.sk | (+421) 0905 30 30 60

Ičo: 47884550
Dič: 2024139326
Ič dph: SK2024139326 

Bankové spojenie: Fio banka, a.s.
IBAN: SK46 8330 0000 0023 0183 0314   
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka číslo 36291/V dňa 19.09.2014.